Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání
Publikace je výsledkem projektu \\"\\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\\"\\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 98 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2018
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Monografie
- Témata
- pedagogika > speciální pedagogika > inkluzivní pedagogika > výchova > vzdělávání > zdravotně postižení > děti > zdravotně postižené děti > integrovaná výchova > školy > klima školy > sociální prostředí > učební plány > pedagogové > vzdělávací systémy > speciální vzdělávací potřeby > Německo > země světa > sociálněpedagogické > výzkumy > kolektivní monografie
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-244-5295-1