Osobnost předškolního pedagoga : sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení
Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost. Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 199 stran ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2017
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 9788026212430
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | |||
005 | 20230309063213.0 | ||
008 | 180410s2017 xr ||||f|||cze001|0|cze d | ||
015 | |a cnb002919802 | ||
020 | |a 9788026212430 |q (brožováno) : |c 339.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a y1y2 | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
080 | |a 373.2.011.3-051 |2 MRF | ||
080 | |a 331.546 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Svobodová, Eva, |d 1952- |7 xx0038542 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Osobnost předškolního pedagoga : |b sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení / |c Eva Svobodová, Miluše Vítečková a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2017 | |
300 | |a 199 stran ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost. Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých výzkumů a otázek k sebereflexi vede pedagogy k tomu, aby zrekapitulovali svůj způsob práce, zamysleli se nad tím, co jsou jejich silné a slabé stránky, a pokusili se sami najít oblasti, ve kterých mohou provést dílčí změny. Kniha je určena především předškolním pedagogům, učitelkám a učitelům mateřských škol, jako nástroj podporující kvalitní sebereflexi a profesní růst, dále ředitelkám a ředitelům mateřských škol jako soubor kritérií, ze kterých mohou vycházet při hodnocení svých zaměstnanců a případně při přijímání nových zaměstnanců, ale i jako studijní materiál pro budoucí učitele mateřských škol a jejich pedagogy | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a učitelé mateřských škol |7 ph214678 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a profesní kompetence |7 ph136580 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sebehodnocení |7 ph739854 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |z Česko |y 2011-2020 |2 czenas |
653 | |a předškolní výchova |a primární |a pedagogika |a mateřské školy |a sebereflexe |a sociální kompetence |a kompetence |a inkluze |a kolektivní monografie | ||
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 | |
700 | 1 | |a Vítečková, Miluše, |d 1975- |7 xx0010719 |4 aut | |
910 | |a STG001 | ||
996 | |b 316100263542 |h 372 |l POBOCKA |r DOSPELE |s A |n 29 |a 0 |w 77844 |t STG001.77844 |