Moderní marketing
Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 518 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Computer Press,
2000
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera
- Témata
- marketing > ekonomika > trh > průzkumy > komunikace > firmy > globalizace > prodej > řízení > reklama > sponzorství > výstavy > Internet > média > public relations
- Popis jednotky
- Název originálu: Marketing communications
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
Obsahuje rejstřík - ISBN
- 80-7226-252-1
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Oddělení pro dospělé čtenáře, hlavní knihovna
|
|
658 |