Moderní marketing

To chci

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
P. R. Smith, 1957-
Další autoři
Zdeněk Strnad
Tomáš Hlaváč
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
518 s. : il.
Vydáno
Praha : Computer Press, 2000
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Název originálu: Marketing communications
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7226-252-1

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé čtenáře, hlavní knihovna
658