Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

To chci

Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Aleš Spáčil, 1966-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
116 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2003
Edice
Poradce pro praxi
Témata
ISBN
80-247-0514-1

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé oddělení
33