Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace

To chci

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marek Šedivý, 1971-
Další autoři
Olga Medlíková, 1959-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada,, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Management (Grada)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Obálkový podnázev : jak prostřednictvím navazování vztahů přinést prestiž a finance vlastní organizaci, jak prosazovat poslání a zájmy neziskové organizace, jak být dobrým lobbistou pro svoji organizaci
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4040-9 (brož.)
Vazba
N 65 659

:


Instituce