Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

To chci

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Další autoři
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
214 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
Dotisk r. 2008
ISBN
978-80-7261-134-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
658