Psychologie školní šikany
To chci
Autoři si dali za cíl poskytnout přehled poznatků o šikaně jako o komplikovaném jevu, o teoriích, jež postihují jeho jednotlivé stránky, o výzkumných metodách i konkrétních problémových situacích, které jsou pro ni typické. Jejich výsledky shromážděné teoretickým bádáním a empirickým výzkumem jsou nesporným přínosem pro českou
agresologii a sociální psychologii. Při analýze problematiky šikany mezi dětmi a mládeží vycházejí z nejnovějších teorií lidské agrese, vývojové psychologie a psychologie dětských skupin. Zaměřují se na především na méně závažné formy šikany, vyčleňování a ignorování, se kterými se učitelé a žáci setkávají ve většině školních tříd. Jen v menší míře se věnují pokročilé šikaně. Všechny poznatky demonstrují na příkladech z praxe.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Další autoři
-
Pavlína Janošová, 1973-
,
Lenka Kollerová
,
Kateřina Zábrodská, 1979-
,
Jiří Kressa, 1970-
,
Mária Dědová
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 415 s. ; 24 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2016
-
Vydání
- Vyd. 1.
-
Edice
- Psyché
-
Témata
-
Popis jednotky
- Anglické resumé
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
-
ISBN
- 978-80-247-2992-3