Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků

To chci

Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Fernando Trías de Bes Mingot, 1967-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
199 s. : il., grafická znázornění ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-247-0921-X

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1144.275
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658.7/.8 KOT 2-1144.275