Statistické metody v marketingu

Get it

Studijní texty ke stejnojmennému kurzu distančního studia. Z hlediska obsahového patří předmět do marketingového výzkumu, zejména do té jeho části, která využívá exaktní statistické metody. Spíše než o teorii jde však především o konkrétní použití statistických metod v marketingovém výzkumu za využití standardního programového full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jaroslav Ramík, 1951-
Other Authors
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Document Type
Books
Physical Description
40 s. ; 21 cm + 1 CD
Published
Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Regionální centrum celoživotního vzdělávání, 2003
Edition
1. vyd.
Subjects
Item Description
Nad názvem: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta
60 výt.
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-248-0333-X

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1151.693