Statistické metody v marketingu

To chci

Studijní texty ke stejnojmennému kurzu distančního studia. Z hlediska obsahového patří předmět do marketingového výzkumu, zejména do té jeho části, která využívá exaktní statistické metody. Spíše než o teorii jde však především o konkrétní použití statistických metod v marketingovém výzkumu za využití standardního programového celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Ramík, 1951-
Další autoři
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
40 s. ; 21 cm + 1 CD
Vydáno
Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Regionální centrum celoživotního vzdělávání, 2003
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta
60 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-248-0333-X

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1151.693