Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … celý popis
        Uloženo v:
      
    
          Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
 - Další autoři
 - Typ dokumentu
 - Knihy
 - Fyzický popis
 - 217 s. : il. ; 21 cm
 - Vydáno
 - 
        Praha :
          Grada,
    
        2010
    
 - Vydání
 - Vyd. 1.
 - Edice
 - Pedagogika (Grada)
            
 - Témata
 - Popis jednotky
 - Terminologický slovník
 - Bibliografie
 - Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
 - ISBN
 - 978-80-247-3070-7