Spotřební kultura : historie, teorie a výzkum

To chci

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Pavel Zahrádka, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
Vydáno
Praha : Academia, 2014
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-200-2372-8

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1334.657