Integrovaná komunikace korporací

To chci

Obecné základy komunikace. Veřejné mínění. Komunikace korporací. Public relations. Složky integrované komunikace. Komunikace směrem k produktu, brand image. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Spolupráce s médii. PR kampaně. Organizace komunikace korporace. Interkulturní komunikace.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
168 s. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Oeconomica, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
200 výt.
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Uživatelské určení
Určeno pro studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-245-1027-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
III 175221
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 D 140190