Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Halina Starzyczná, 1956-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007
Edice
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Témata
Popis jednotky
150 výt.
Uživatelské určení
Určeno odborné veřejnosti
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7248-451-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 093889
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 153790