Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

To chci

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková, 1964-
Další autoři
Iva Strnadová, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 497813
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 308422
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 350738
Prezenčně
Načítá se…
VŠEOBECNÁ STUDOVNA
volný výběr
BMO VII CH 042 54 H 350676
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
SF II 084577