Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

To chci

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková, 1964-
Další autoři
Iva Strnadová, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.