Jak se děti učí významu slov

To chci

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul Bloom, 1963-
Další autoři
Jan Chromý, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První české vydání
Edice
Lingvistika (Karolinum)
Témata
Popis jednotky
Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-246-3095-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 191906
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 129757
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
SF II 086886
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 140629