Jak se děti učí významu slov
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První české vydání
- Edice
- Lingvistika (Karolinum)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-246-3095-3
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
II 191906 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 F 129757 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 086886 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 F 140629 |