Principy a cesty školní výuky české literatury
Hlavní inspirací ke vzniku monografie byla opakovaná setkávání s pedagogy ZŠ při řešení projektů zaměřených na inovaci a zkvalitňování výuky v předmětu Český jazyk a literatura. Diskuze usilující o nalezení vhodných a pro žáky podnětných metod a forem práce potvrdily, že se do realizace edukačního procesu zásadním způsobem … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 109 stran ; 23 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Ostravská univerzita,
2017
- Vydání
- Vydání: první
- Témata
- Popis jednotky
- Pod názvem: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7464-956-1
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
II 204914 | ||||
|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 F 141533 |