Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

To chci

Cílem monografie je zjistit, jaké strategie pro rozvoj porozumění u dětí učitelé používají, s jakými obtížemi se setkávají a jak mohou být na nové výzvy připravováni v rámci svého vzdělávání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Koželuhová
Další autoři
Radka Wildová, 1965-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
[Praha] : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7603-287-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 624013
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 437423