Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

To chci

Cílem monografie je zjistit, jaké strategie pro rozvoj porozumění u dětí učitelé používají, s jakými obtížemi se setkávají a jak mohou být na nové výzvy připravováni v rámci svého vzdělávání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Koželuhová
Další autoři
Radka Wildová, 1965-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
[Praha] : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7603-287-3

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.