Masivní otevřené online kurzy z pohledu evropských institucí = Massive Open Online Courses from the Perspective of European Higher Education Institutions
Charakteristika a specifika masivních otevřených online kurzů (MOOC). Evropský rámec kvality MOOC. Prezentace výsledků studie evropské asociace EADTU ze závěru roku 2015, která mapovala stav nabídky kurzů MOOC (nabídka českých vysokoškolských institucí v porovnání s celkovými výsledky a výsledky podobných studií realizovaných v USA). … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 18 grafů, 4 tabulky
- Published in
- Aula : časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku. -- ISSN 2533-4433. -- Roč. 24, č. 2 (2016), s. 50-78
- Subjects
- Item Description
- Resumé angl.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Institution:
Pedagogical bibliographical database
MARC
| LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw11465610 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20211015132627.1 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 171219s2016----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
| 040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze |b eng | |
| 072 | 7 | |a 378 |x Vysoké školy |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 378.147 |2 MRF | ||
| 080 | |a 004 |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Rohlíková, Lucie, |d 1976- |7 xx0084986 |4 aut |e Autor | |
| 245 | 1 | 0 | |a Masivní otevřené online kurzy z pohledu evropských institucí = |b Massive Open Online Courses from the Perspective of European Higher Education Institutions / |c Lucie Rohlíková, Ondřej Rohlík |
| 300 | |b 18 grafů, 4 tabulky | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 500 | |a Resumé angl. | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Charakteristika a specifika masivních otevřených online kurzů (MOOC). Evropský rámec kvality MOOC. Prezentace výsledků studie evropské asociace EADTU ze závěru roku 2015, která mapovala stav nabídky kurzů MOOC (nabídka českých vysokoškolských institucí v porovnání s celkovými výsledky a výsledky podobných studií realizovaných v USA). Dotazník se zaměřil na stav nabídky MOOC kurzů, cílové skupiny kurzů, otázku udržitelných forem kurzů, cíle a motivaci institucí k pořádání kurzů. České vysoké školy zahájení kurzů MOOC plánují a mají zájem na kooperaci se zahraničními partnery v této oblasti. | ||
| 650 | 7 | |a otevřené vzdělávání | |
| 650 | 7 | |a kurz | |
| 650 | 7 | |a vysoká škola | |
| 650 | 7 | |a vysokoškolská instituce | |
| 650 | 7 | |a sledovaná skupina | |
| 650 | 7 | |a cíl výuky | |
| 650 | 7 | |a forma výuky | |
| 650 | 7 | |a motivace | |
| 650 | 7 | |a výzkum | |
| 650 | 7 | |a výsledek výzkumu | |
| 650 | 7 | |a komparace | |
| 651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 | |
| 651 | 7 | |a země Evropské unie |7 ge131521 | |
| 651 | 7 | |a Spojené státy americké |7 ge128584 | |
| 653 | |a masivní otevřený online kurz | ||
| 700 | 1 | |a Rohlík, Ondřej |4 aut |e Autor | |
| 773 | 1 | |t Aula : časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku |d Praha : Centrum pro studium vysokého školství., 2004- |x 2533-4433 |g Roč. 24, č. 2 (2016), s. 50-78 |q 24:2 |9 2016 | |
| 856 | 4 | |u http://www.csvs.cz/aula/clanky/Aula%2002-2016_Rohlikova_Rohlik_50_78.pdf | |
| 910 | |a ABA012 |t rs | ||