Postoje k učení v prostředí seminární práce u studentů na českých vysokých školách ekonomického zaměření = Approaches to learning of the Czech university students of business in writing a seminar paper
Výzkum postoje studentů vysoké školy ekonomického zaměření k seminárním pracím. Na základě předcházejících výzkumů autoři zvažují seminární práci jako prostředek reflexe přístupů k učení. Kvalitativní výzkum, jehož výsledky článek prezentuje, probíhal u 19 účastníků. Analytická část prezentuje úryvky z rozhovorů … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Poznámka
- Publikováno v
- E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 22, č. 1 (2022), s. 19-33
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
Pedagogická bibliografická databáze
Cíl | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|
Web | Odkaz | Neznámý |