Postoje k učení v prostředí seminární práce u studentů na českých vysokých školách ekonomického zaměření = Approaches to learning of the Czech university students of business in writing a seminar paper

To chci

Výzkum postoje studentů vysoké školy ekonomického zaměření k seminárním pracím. Na základě předcházejících výzkumů autoři zvažují seminární práci jako prostředek reflexe přístupů k učení. Kvalitativní výzkum, jehož výsledky článek prezentuje, probíhal u 19 účastníků. Analytická část prezentuje úryvky z rozhovorů celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivana Mičínová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Poznámka
Publikováno v
E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 22, č. 1 (2022), s. 19-33
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Neznámý