Aby děti byly parťáky, ale zároveň neztratily respekt k autoritám

To chci

Rostislav Novák ml., principál divadla La Putyka, herec a režisér, v rozhovoru sdílí své osobní zkušenosti s ADHD a školním systémem. Vzpomíná na svá školní léta, zmiňuje vliv učitelů, kteří mu pomohli překonat obtíže, a hodnotí, jak se jeho pohled na vzdělávání změnil v průběhu času. Novák kritizuje současný školský systém celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Rostislav Novák, 1979-
Další autoři
Lenka Krejčová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Ilustrace
Publikováno v
Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 11, č. 6 (2024), s. 7-10
Témata

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11538376
003 CZ-PrNPK
005 20250129121049.8
007 ta
008 250115s2024----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Novák, Rostislav,  |d 1979-  |7 js20060623011  |4 ive  |e Dotazovaný, interviewovaný 
242 1 0 |a So that children can be partners, but at the same time not lose respect for authority figures.  |y eng 
245 1 0 |a Aby děti byly parťáky, ale zároveň neztratily respekt k autoritám /  |c Rostislav Novák ml. ; Lenka Krejčová 
300 |b Ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Rostislav Novák ml., principál divadla La Putyka, herec a režisér, v rozhovoru sdílí své osobní zkušenosti s ADHD a školním systémem. Vzpomíná na svá školní léta, zmiňuje vliv učitelů, kteří mu pomohli překonat obtíže, a hodnotí, jak se jeho pohled na vzdělávání změnil v průběhu času. Novák kritizuje současný školský systém za nedostatečnou podporu individuality žáků a navrhuje, aby se do výuky více zapojily moderní metody a techniky, které reflektují aktuální potřeby dětí. Zároveň apeluje na důležitost osobního setkávání a sdílení emocí ve vzdělávání, varuje před nadměrným využíváním technologií a vyzývá k návratu k jednoduchosti, která by dětem umožnila lépe prožívat život mimo digitální svět. 
650 7 |a ADHD 
650 7 |a vztah učitel-žák 
650 7 |a umění 
650 7 |a školství 
650 7 |a individuální přístup 
650 7 |a vzpomínání 
655 7 |a rozhovory  |7 fd133303 
700 1 |a Krejčová, Lenka  |7 ola2007404845  |4 ivr  |e Dotazovatel, interviewující 
773 1 |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky  |d Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2014-  |x 2336-3436  |g Roč. 11, č. 6 (2024), s. 7-10  |q 11:6  |9 2024 
910 |a ABA012  |t rs