Aby děti byly parťáky, ale zároveň neztratily respekt k autoritám
Rostislav Novák ml., principál divadla La Putyka, herec a režisér, v rozhovoru sdílí své osobní zkušenosti s ADHD a školním systémem. Vzpomíná na svá školní léta, zmiňuje vliv učitelů, kteří mu pomohli překonat obtíže, a hodnotí, jak se jeho pohled na vzdělávání změnil v průběhu času. Novák kritizuje současný školský systém … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Ilustrace
- Publikováno v
- Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 11, č. 6 (2024), s. 7-10
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11538376 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20250129121049.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 250115s2024----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
100 | 1 | |a Novák, Rostislav, |d 1979- |7 js20060623011 |4 ive |e Dotazovaný, interviewovaný | |
242 | 1 | 0 | |a So that children can be partners, but at the same time not lose respect for authority figures. |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Aby děti byly parťáky, ale zároveň neztratily respekt k autoritám / |c Rostislav Novák ml. ; Lenka Krejčová |
300 | |b Ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Rostislav Novák ml., principál divadla La Putyka, herec a režisér, v rozhovoru sdílí své osobní zkušenosti s ADHD a školním systémem. Vzpomíná na svá školní léta, zmiňuje vliv učitelů, kteří mu pomohli překonat obtíže, a hodnotí, jak se jeho pohled na vzdělávání změnil v průběhu času. Novák kritizuje současný školský systém za nedostatečnou podporu individuality žáků a navrhuje, aby se do výuky více zapojily moderní metody a techniky, které reflektují aktuální potřeby dětí. Zároveň apeluje na důležitost osobního setkávání a sdílení emocí ve vzdělávání, varuje před nadměrným využíváním technologií a vyzývá k návratu k jednoduchosti, která by dětem umožnila lépe prožívat život mimo digitální svět. | ||
650 | 7 | |a ADHD | |
650 | 7 | |a vztah učitel-žák | |
650 | 7 | |a umění | |
650 | 7 | |a školství | |
650 | 7 | |a individuální přístup | |
650 | 7 | |a vzpomínání | |
655 | 7 | |a rozhovory |7 fd133303 | |
700 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 ivr |e Dotazovatel, interviewující | |
773 | 1 | |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky |d Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2014- |x 2336-3436 |g Roč. 11, č. 6 (2024), s. 7-10 |q 11:6 |9 2024 | |
910 | |a ABA012 |t rs |