Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy

To chci

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
258 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2000
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7261-010-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
04
Načítá se…
Fond NTK
6.NP, regál 6A/259
HF5415 .13 .K68 2000 A 36614
04
Načítá se…
Fond NTK
6.NP, regál 6A/259
HF5415 .13 .K68 2000 a A 36614 a