Sociální dovednosti ve škole
Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů. Kniha nabízí teoreticko-aplikační východiska a zároveň konkrétní postupy, jak příznivě ovlivnit procesy rozvoje sociálních dovedností žáků i učitelů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 247 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3472-9 (brož.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
NPKK
|
N
|
II 109984V1 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
NPKK
|
N
|
II 109984V2 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
NPKK
|
N
|
II 109984V3 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 109984V1 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 109984V2 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 109984V3 |