Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém? : (edukační přístupy u poruch aktivity)

To chci

Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně a nabízí netradičně témata, která pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu v podobném typu literatury není cíleně řešená. Koncepce díla stojí na vysvětlení základních teoretických východisek mechanismu vzniku a rozvoje poruch aktivity se všemi jeho důsledky. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Markéta Švamberk Šauerová, 1971-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
197 stran : ilustrace
Vydáno
Bratislava : Wolters Kluwer Česká republika, 2016
Vydání
Prvé vydanie
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-8168-348-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 113826V1
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 113826V2