Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém? : (edukační přístupy u poruch aktivity)
Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně a nabízí netradičně témata, která pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu v podobném typu literatury není cíleně řešená. Koncepce díla stojí na vysvětlení základních teoretických východisek mechanismu vzniku a rozvoje poruch aktivity se všemi jeho důsledky. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 197 stran : ilustrace
- Vydáno
-
Bratislava :
Wolters Kluwer Česká republika,
2016
- Vydání
- Prvé vydanie
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-8168-348-0
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01449780 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20161110143317.5 | ||
007 | ta | ||
008 | 160223s2016----xr a|||f|f||||||1|||cze|| | ||
020 | |a 978-80-8168-348-0 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923 |2 MRF | ||
080 | |a 615.815 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Švamberk Šauerová, Markéta, |d 1971- |7 mub2013744018 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Hyperaktivita nebo hypoaktivita - výchovný problém? : |b (edukační přístupy u poruch aktivity) / |c Markéta Švamberk Šauerová |
246 | 3 | |a Hyperaktivita nebo hypoaktivita | |
250 | |a Prvé vydanie | ||
264 | 1 | |a Bratislava : |b Wolters Kluwer Česká republika, |c 2016 | |
300 | |a 197 stran : |b ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstříky | ||
520 | |a Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně a nabízí netradičně témata, která pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu v podobném typu literatury není cíleně řešená. Koncepce díla stojí na vysvětlení základních teoretických východisek mechanismu vzniku a rozvoje poruch aktivity se všemi jeho důsledky. Na teorii navazuje praktická část s ukázkami her či různých druhu cvičení na rozvoj v oblastech, které stojí v popředí edukačního zájmu. | ||
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 7 | |a hyperaktivita | |
650 | 7 | |a aktivita | |
650 | 7 | |a výchova | |
650 | 7 | |a vzdělávání | |
650 | 7 | |a rodinná výchova | |
650 | 7 | |a pedagogická diagnostika | |
650 | 7 | |a psychoterapie | |
650 | 7 | |a relaxace | |
650 | 7 | |a komunikace | |
653 | |a hypoaktivita | ||
653 | |a výchovný problém | ||
910 | |a ABA012 |b II 113826V1 | ||
996 | |b 486541 |c II 113826V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.486541 | ||
996 | |b 487054 |c II 113826V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.487054 |