Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda
Monografie se zabývá tématem (re)konstrukce přírodovědného učiva na 1. stupni ZŠ. Hlavní otázkou, kterou se chceme na následujících stranách zabývat, je otázka zda a jak může žák přispět ke tvorbě školního vzdělávacího obsahu v přírodovědném předmětu v primárním vzdělávání, jak se na tvorbě přírodovědného kurikula … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 129 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Ostravská univerzita,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7464-223-4 (brož.)
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01406769 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20161110130856.3 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 130124s2012----xr a|||e||||||001|0|cze|| | ||
| 015 | |a cnb002438276 | ||
| 020 | |a 978-80-7464-223-4 (brož.) | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze | ||
| 041 | 0 | |a cze |b eng | |
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 556 |2 MRF | ||
| 080 | |a 373.3.016 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.091.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.091.64(075) |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.013 |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Šimik, Ondřej, |d 1982- |7 mzk2008430691 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda / |c Ondřej Šimik |
| 246 | 3 | 0 | |a Výzkum tematického celku voda |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Ostrava : |b Ostravská univerzita, |c 2012 | ||
| 300 | |a 129 s. : |b il. ; |c 24 cm | ||
| 500 | |a Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta | ||
| 500 | |a 200 výt. | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
| 520 | |a Monografie se zabývá tématem (re)konstrukce přírodovědného učiva na 1. stupni ZŠ. Hlavní otázkou, kterou se chceme na následujících stranách zabývat, je otázka zda a jak může žák přispět ke tvorbě školního vzdělávacího obsahu v přírodovědném předmětu v primárním vzdělávání, jak se na tvorbě přírodovědného kurikula podílí učitel a jak jej ovlivňuje celkové pojetí přírodovědného vzdělávání v primární škole na počátku 21. století. | ||
| 546 | |a Anglické resumé | ||
| 650 | 7 | |a první stupeň | |
| 650 | 7 | |a základní škola | |
| 650 | 7 | |a přírodovědný předmět | |
| 650 | 7 | |a výuka | |
| 650 | 7 | |a kurikulum | |
| 650 | 7 | |a konstruktivistická pedagogika | |
| 650 | 7 | |a pedagogický výzkum | |
| 710 | 2 | |a Ostravská univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709315 | |
| 901 | |b 9788074642234 |f 1. vyd. |o 20130211 | ||
| 910 | |a ABA012 |b T 8864V1 | ||
| 998 | |a 002438276 | ||
| 996 | |b 2490148618 |c T 8864V1 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490148618 | ||
| 996 | |b 2490190729 |c T 8864V2 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490190729 | ||
| 996 | |b 422424 |c T 8864V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.422424 | ||
| 996 | |b 422425 |c T 8864V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.422425 | ||