Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda

To chci

Monografie se zabývá tématem (re)konstrukce přírodovědného učiva na 1. stupni ZŠ. Hlavní otázkou, kterou se chceme na následujících stranách zabývat, je otázka zda a jak může žák přispět ke tvorbě školního vzdělávacího obsahu v přírodovědném předmětu v primárním vzdělávání, jak se na tvorbě přírodovědného kurikula celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Šimik, 1982-
Další autoři
Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
129 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Ostravská univerzita, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7464-223-4 (brož.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01406769
003 CZ-PrNPK
005 20161110130856.3
007 ta
008 130124s2012----xr a|||e||||||001|0|cze||
015 |a cnb002438276 
020 |a 978-80-7464-223-4 (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
044 |a xr 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 556  |2 MRF 
080 |a 373.3.016  |2 MRF 
080 |a 37.091.2  |2 MRF 
080 |a 37.091.64(075)  |2 MRF 
080 |a 37.013  |2 MRF 
100 1 |a Šimik, Ondřej,  |d 1982-  |7 mzk2008430691  |4 aut 
245 1 0 |a Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda /  |c Ondřej Šimik 
246 3 0 |a Výzkum tematického celku voda 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Ostrava :  |b Ostravská univerzita,  |c 2012 
300 |a 129 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
500 |a Na obálce nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta 
500 |a 200 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Monografie se zabývá tématem (re)konstrukce přírodovědného učiva na 1. stupni ZŠ. Hlavní otázkou, kterou se chceme na následujících stranách zabývat, je otázka zda a jak může žák přispět ke tvorbě školního vzdělávacího obsahu v přírodovědném předmětu v primárním vzdělávání, jak se na tvorbě přírodovědného kurikula podílí učitel a jak jej ovlivňuje celkové pojetí přírodovědného vzdělávání v primární škole na počátku 21. století. 
546 |a Anglické resumé 
650 7 |a první stupeň 
650 7 |a základní škola 
650 7 |a přírodovědný předmět 
650 7 |a výuka 
650 7 |a kurikulum 
650 7 |a konstruktivistická pedagogika 
650 7 |a pedagogický výzkum 
710 2 |a Ostravská univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709315 
901 |b 9788074642234  |f 1. vyd.  |o 20130211 
910 |a ABA012  |b T 8864V1 
998 |a 002438276 
996 |b 2490148618  |c T 8864V1  |f 7  |g PK  |l NPKK  |r N  |s A  |t ABA012.2490148618 
996 |b 2490190729  |c T 8864V2  |f 7  |g PK  |l NPKK  |r N  |s A  |t ABA012.2490190729 
996 |b 422424  |c T 8864V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.422424 
996 |b 422425  |c T 8864V2  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.422425