Školní a mimoškolní vzdělávání žáků z vyloučených lokalit
Kvalitativní studie: vzdělávání romských dětí v perspektivě dospělých aktérů a aktérek. Zadání a cíle výzkumu. Metody práce. Výsledky kvantitativní části. Rozdíly mezi lokalitami. Hledání souvislostí.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 339 stran ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, Katedra psychologie,
2018
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7603-002-2
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
NPKK
|
N
|
II 116770V1 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 116770V1 |