Média a my

To chci

Autoři se snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vlastimil Ježek, 1963-
Další autoři
Jan Jirák, 1958-
Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta. Katedra produkce
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
145 s. ; 20 cm
Vydáno
Praha : Akademie múzických umění v Praze, 2014
Vydání
1. vyd.
Edice
Management umění - umění managementu
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7331-304-3 (brož.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01432425
003 CZ-PrNPK
005 20161110140442.3
007 ta
008 140915s2014----xr ||||e|p||||000|0|cze||
015 |a cnb002624491 
020 |a 978-80-7331-304-3 (brož.) 
035 |a (OCoLC)894845843 
040 |a ABA001  |b cze 
041 0 |a cze 
043 |a e-xr--- 
044 |a xr 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 316.774  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
100 1 |a Ježek, Vlastimil,  |d 1963-  |7 jn20000710089  |4 aut 
245 1 0 |a Média a my /  |c Vlastimil Ježek, Jan Jirák 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Akademie múzických umění v Praze,  |c 2014 
300 |a 145 s. ;  |c 20 cm 
490 1 |a Management umění - umění managementu ;  |v sv. 4 
500 |a Na obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Autoři se snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. 
650 7 |a hromadné sdělovací prostředky 
650 7 |a kultura 
650 7 |a marketing 
651 7 |a Česko  |7 ge128065 
653 |a mediální komunikace 
700 1 |a Jirák, Jan,  |d 1958-  |7 jn20000401248  |4 aut 
710 2 |a Akademie múzických umění v Praze.  |b Divadelní fakulta.  |b Katedra produkce  |7 xx0053583 
830 0 |a Management umění - umění managementu 
910 |a ABA012  |b II 112382V1 
928 1 |a Akademie múzických umění v Praze 
998 |a 002624491 
996 |b 2490169134  |c II 112382V1  |f 7  |g PK  |l NPKK  |r N  |s A  |t ABA012.2490169134 
996 |b 458440  |c II 112382V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.458440