Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

To chci

Kniha přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
W. Chan Kim
Další autoři
Renée Mauborgne
Irena Grusová
Petr Somogyi
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
283 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2015
Vydání
2. rozšířené a aktualizované vydání
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7261-295-6

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.