Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Kniha přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 283 stran : ilustrace ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2015
- Vydání
- 2. rozšířené a aktualizované vydání
- Edice
- Knihovna světového managementu
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7261-295-6
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.