Inkluzivní vzdělávání

To chci

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková
Další autoři
Iva Strnadová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : il
Vydáno
Praha : Grada, 2010
Vydání
Vyd. 1
Edice
Pedagogika
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
9788024730707

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Web e-book Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích