Marketing a nová ekonomika

To chci

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 198 s.. : il
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. - Anglické, ruské a vietnamské resumé
ISBN
9788074001468

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
HLAVNI
DOSPELE
N 658