Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2002
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Manažer
- Témata
- Popis jednotky
- Další údaj o odpovědnosti z tiráže
Přeloženo z francouzštiny - ISBN
- 80-247-0204-5
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
3. NP
|
V658.8 | 695 547 |