Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 214 s. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Knihovna světového managementu ;
sv. 16
- Témata
- Popis jednotky
- Další údaj o odpovědnosti z tiráže
- Bibliografie
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-7261-134-8