Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Get it

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Sergio Zyman
Other Authors
Irena Grusová
Document Type
Books
Physical Description
214 s. ; 24 cm
Published
Praha : Management Press, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Knihovna světového managementu ; sv. 16
Subjects
Item Description
Další údaj o odpovědnosti z tiráže
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-134-8

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SVKHK
3. NP
V658.8 808 508