Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

To chci

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Další autoři
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
214 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu ; sv. 16
Témata
Popis jednotky
Další údaj o odpovědnosti z tiráže
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-134-8

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000465907
003 CZ HkSVK
005 20071227123941.0
008 051014 2005 xr e cze
020 |a 80-7261-134-8 
040 |a HKA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
100 1 |a Zyman, Sergio  |7 xx0022472  |4 aut 
245 1 0 |a Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali /  |c Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2005 
300 |a 214 s. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Knihovna světového managementu ;  |v sv. 16 
500 |a Další údaj o odpovědnosti z tiráže 
504 |a Obsahuje rejstřík 
653 0 |a marketing 
765 0 |t End of marketing as we know it  |9 Česky 
700 1 |a Grusová, Irena  |7 xx0035170  |4 trl 
830 0 |a Knihovna světového managementu ;  |v sv. 16 
990 |a BK 
996 # # |b 231040566969  |c 808 508  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 020  |p P  |h V658.8  |w 000465907  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000465907.HKA50000465907000010 
910 |a HKA001  |b 808 508