Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově

To chci

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Dipak C. Jain, 1957-
Suvit Maesincee, 1961-
Pavel Medek, 1952-2015
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu ; sv. 21
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-161-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-1574