Telemarketing v praxi : jak profesionálně telefonovat se zákazníky

To chci

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Květoslava Santlerová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
222 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2011
Vydání
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-3928-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-22079a