Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

To chci

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jozef Ftorek, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
3., rozš. vyd.
Edice
Komunikace (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-3926-7

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V659 A0-23062