Jak se děti učí významu slov

To chci

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul Bloom, 1963-
Další autoři
Jan Chromý, 1983-
Filip Smolík, 1975-
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První české vydání
Edice
Lingvistika (Karolinum)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovníček
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-246-3095-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SvkHK
3. NP
V81`2 A0-39849a
Absenčně
Načítá se…
SvkHK
3. NP
V81`2 A0-39849