Jak se děti učí významu slov
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První české vydání
- Edice
- Lingvistika (Karolinum)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovníček
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-246-3095-3
Instituce
- Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
- Knihovna Akademie věd ČR
- Knihovna Eduarda Petišky Brandýs nad Labem
- Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov
- Knihovna Kroměřížska
- Knihovna města Hradce Králové
- Knihovna Ústeckého kraje
- Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
- Krajská knihovna v Pardubicích
- Krajská knihovna Vysočiny
- Krajská vědecká knihovna v Liberci
- Městská knihovna Havířov
- Městská knihovna Jihlava
- Městská knihovna Tábor
- Městská knihovna v Praze
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR
- Pedagogická knihovna J. A. Komenského
- Souborný katalog ČR
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové (aktuální záznam)
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Vědecká knihovna v Olomouci