Jak se děti učí významu slov

To chci

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul Bloom, 1963-
Další autoři
Jan Chromý, 1983-
Filip Smolík, 1975-
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První české vydání
Edice
Lingvistika (Karolinum)
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovníček
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-246-3095-3

: