Jak se děti učí významu slov
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První české vydání
- Edice
- Lingvistika (Karolinum)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovníček
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-246-3095-3
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000848165 | ||
003 | CZ HkSVK | ||
005 | 20151027081840.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 150929s2015 xr a e 001|0 cze d | ||
015 | |a cnb002727209 | ||
020 | |a 978-80-246-3095-3 |q (brožováno) | ||
040 | |a HKA001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 81 |x Lingvistika. Jazyky |2 Konspekt |9 11 | |
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 81'232 |2 MRF | ||
080 | |a 81'23 |2 MRF | ||
080 | |a 81'37 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bloom, Paul, |d 1963- |7 xx0057989 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a How children learn the meanings of words. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Jak se děti učí významu slov / |c Paul Bloom ; z anglického originálu How children learn the meanings of words... přeložil Jan Chromý ; doslov Filip Smolík |
250 | |a První české vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, |c 2015 | |
300 | |a 294 stran : |b ilustrace ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Lingvistika | |
500 | |a Terminologický slovníček | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
650 | 0 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a jazyková akvizice |7 ph442516 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a psycholingvistika |7 ph124802 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kognitivní lingvistika |7 ph319015 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sémantika |7 ph117272 |2 czenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Chromý, Jan, |d 1983- |7 mzk2007390583 |4 trl | |
700 | 1 | |a Smolík, Filip, |d 1975- |7 xx0002601 |4 aft | |
710 | 2 | |a Univerzita Karlova |7 kn20010710036 | |
830 | 0 | |a Lingvistika (Karolinum) | |
990 | |a BK | ||
996 | # | # | |b 231040808524 |c A0-39849a |l SvkHK |r 3. NP |n 008 |p N |h V81`2 |w 000848165 |u 000020 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000848165.HKA50000848165000020 |
996 | # | # | |b 231040824267 |c A0-39849 |l SvkHK |r 3. NP |n 013 |p PPV |h V81`2 |w 000848165 |u 000010 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000848165.HKA50000848165000010 |
910 | |a HKA001 |b A0-39849 |