Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989

To chci

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Táborský, 1981-
Další autoři
Lucie Česálková, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
502 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 31 cm
Vydáno
Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 409408