Bez loga
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 510 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Argo,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Zip ;
[vol.] 1
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Název originálu: No logo
Obsahuje černobílé fotografie
Bibliografie na s. 496-497
Obsahuje rejstřík - ISBN
- 80-7363-010-9 (Dokořán, Praha)
80-7203-671-8 (Argo, Praha)