Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il.
Vydáno
Praha : Argo, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip ; [vol.] 1
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Název originálu: No logo
Obsahuje černobílé fotografie
Bibliografie na s. 496-497
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7363-010-9 (Dokořán, Praha)
80-7203-671-8 (Argo, Praha)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 291.189
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 291.189 a