Soudobé teorie vzdělávání
Přehled nejvýznamějších soudobých proudů pedagogického myšlení je úvodem do studia filozofie výchovy a umožňuje podrobnější poznávání jednotlivých přístupů i jejich porovnání.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 000090751 | ||
| 003 | CZ PlERL | ||
| 005 | 19980513000000.0 | ||
| 008 | 980505s1998 xr u cze | ||
| 015 | |a cnb000304894 | ||
| 020 | |a 80-7178-216-5 | ||
| 040 | |a PNA001 |b cze | ||
| 080 | |a 37.01 |2 MRF-sel | ||
| 080 | |a 371 |2 MRF-sel | ||
| 100 | 1 | |a Bertrand, Yves, |d 1945- |7 skuk0001676 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Soudobé teorie vzdělávání / |c Yves Bertrand |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Portál, |c 1998 | ||
| 300 | |a 247 s. | ||
| 490 | 1 | |a Studium ; |v 6 | |
| 500 | |a Pozn. v textu. | ||
| 500 | |a Lit. | ||
| 500 | |a [Přeloženo z francouzského originálu | ||
| 653 | 0 | |a pedagogika |a vzdělávání |a teorie |a pedagogická psychologie |a pedagogické myšlení | |
| 765 | 0 | |t Théories contemporaines de l'éducation]. | |
| 830 | 0 | |a Studium | |
| 910 | |a PNA001 |b 31A74424 | ||
| 964 | |a Vzdělávání - teorie - studie | ||
| 990 | |a BK | ||
| 962 | |a 37.014+371(023) | ||
| 996 | |b 2630300210 |c 31A74424 |l Fond |r Bory 17 / násl. den |n 76 |p N:P |w 000090734 |u 000010 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000090751.PNA50000090734000010 | ||
| 996 | |b 2630331195 |c 31A74424a |l Fond |r Bory 17 / násl. den |n 67 |w 000090734 |u 000040 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000090751.PNA50000090734000040 | ||