Umění jednat s lidmi
Základy psychologie jednání jsou určeny především manažerům, vedoucím pracovníkům a všem těm, kteří potřebují úspěšně vystupovat na veřejnosti, jednat s lidmi, řídit pracovní týmy. Příručka vychází z obsahů výcvikových a školících programů pro tuto skupinu lidí a důraz klade na seznámení s nejdůležitějšími praktickými … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 152 s.
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2003
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Psychologie pro každého
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-247-0530-3
Vybrat instituci:
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.