Umění jednat s lidmi

To chci

Základy psychologie jednání jsou určeny především manažerům, vedoucím pracovníkům a všem těm, kteří potřebují úspěšně vystupovat na veřejnosti, jednat s lidmi, řídit pracovní týmy. Příručka vychází z obsahů výcvikových a školících programů pro tuto skupinu lidí a důraz klade na seznámení s nejdůležitějšími praktickými celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Štěpaník, 1941-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
152 s.
Vydáno
Praha : Grada, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Psychologie pro každého
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0530-3

Vybrat instituci:

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.