Zvyšování efektivnosti výchovně vzdělávacího procesu ve vyučování

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmila Skalková, 1924-2009
Další autoři
František Bacík, 1926-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
162 s.
Vydáno
Praha : Academia, 1988
Vydání
1. vyd.
Edice
Studie ČSAV
Témata
Popis jednotky
Literatura, ruské, anglické a německé resumé, jmenný rejstřík na konci publikace
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000196716
003 CZ PlERL
005 20000822000000.0
008 990927s1988 xr u cze
015 |a cnb000045148 
040 |a PNA001  |b cze 
080 |a 371.3  |2 MRF-sel 
100 1 |a Skalková, Jarmila,  |d 1924-2009  |7 jk01111483 
245 1 0 |a Zvyšování efektivnosti výchovně vzdělávacího procesu ve vyučování /  |c Jarmila Skalková, František Bacík a kol. ; František Bacík 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Academia,  |c 1988 
300 |a 162 s. 
490 1 |a Studie ČSAV ;  |v č. 14/1988 
500 |a Literatura, ruské, anglické a německé resumé, jmenný rejstřík na konci publikace 
653 0 |a školství  |a výchovně-vzdělávací činnosti  |a efektivita učení 
700 1 |a Bacík, František,  |d 1926-  |7 jk01010516 
830 0 |a Studie ČSAV 
910 |a PNA001  |b 31A37439 
964 |a Proces výchovně vzdělávací - efektivnost - studie 
990 |a BK 
962 |a 371.3(047) 
996 |b 2630141187  |c 31A37439c  |l Fond  |r Bory 17 / násl. den  |n 0  |w 000196598  |u 000040  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000196716.PNA50000196598000040 
996 |b 2630151177  |c 31A37439  |l Fond  |r Bory 17 / násl. den  |n 14  |w 000196598  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000196716.PNA50000196598000010 
996 |b 2630157234  |c 31A37439a  |l Fond  |r Bory 17 / násl. den  |n 2  |w 000196598  |u 000020  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000196716.PNA50000196598000020 
996 |b 2630157466  |c 31A37439b  |l Fond  |r Bory 17 / násl. den  |n 0  |w 000196598  |u 000030  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000196716.PNA50000196598000030