Zvyšování efektivnosti výchovně vzdělávacího procesu ve vyučování
Efektivnost výchovně vzdělávacího procesu a její společenská podmíněnost.Stanovení a konkretizace cílů. Hodnocení výsledků výchovně vzdělávacího procesu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 162 s.
- Vydáno
-
Praha :
Academia,
1988
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Studie ČSAV
- Témata
- Popis jednotky
- Literatura, ruské, anglické a německé resumé, jmenný rejstřík na konci publikace
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Fond
|
Bory 17 / násl. den
|
31A37439c | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Fond
|
Bory 17 / násl. den
|
31A37439 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Fond
|
Bory 17 / násl. den
|
31A37439a | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Fond
|
Bory 17 / násl. den
|
31A37439b |