Inkluzivní vzdělávání : zaměření na speciální vzdělávací potřeby, kulturní, etnické, jazykové aj. aspekty ve výchově, kompetence inkluzivního pedagoga, poznatky z výzkumných šetření, případová studie školy, diagnostika a poradenství, spolupráce s rodinou

To chci

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková, 1964-
Další autoři
Iva Strnadová, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Popis jednotky
Podnázev v tiráži: teorie a praxe
Terminologický slovník
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
376 31B39215
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
376 31B39215a
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
376 31B39215b
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
376 31B39215c
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
376 31B39215d