Inkluzivní vzdělávání : zaměření na speciální vzdělávací potřeby, kulturní, etnické, jazykové aj. aspekty ve výchově, kompetence inkluzivního pedagoga, poznatky z výzkumných šetření, případová studie školy, diagnostika a poradenství, spolupráce s rodinou
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Podnázev v tiráži: teorie a praxe
Terminologický slovník
Poznámky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3070-7 (brož.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
376 | 31B39215 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
376 | 31B39215a | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
376 | 31B39215b | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
376 | 31B39215c | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Volný výběr
|
Volný výběr
|
376 | 31B39215d |