Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům

Get it

Kniha je teoreticko-metodologickým příspěvkem k problematice školního vzdělávání. Jsou v ní rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkumy vztahující se k podmínkám, kurikulu, aktérům, procesům i výsledkům školního vzdělávání.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Tomáš Janík, 1977-
Other Authors
Karolína Pešková, 1983-
Document Type
Books
Physical Description
263 s. : il. ; 23 cm
Published
Brno : Masarykova univerzita, 2013
Edition
1. vyd.
Series
Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
Subjects
Item Description
200 výt.
Poznámky
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-210-6677-9 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B61168