Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
Kniha je teoreticko-metodologickým příspěvkem k problematice školního vzdělávání. Jsou v ní rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkumy vztahující se k podmínkám, kurikulu, aktérům, procesům i výsledkům školního vzdělávání.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 263 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2013
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Masarykova univerzita)
- Subjects
- Item Description
- 200 výt.
Poznámky - Bibliography
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-210-6677-9 (brož.)
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Fond
|
Bory 2 / násl. den
|
31B61168 |